GroenLinks Kampen heeft op haar Algemene Ledenvergadering van 12 december de kandidatenlijst vastgesteld voor de gemeenteraadsverkiezingen. Huidige fractievoorzitter Nieke Jansen is door de leden van de partij gekozen tot lijsttrekker.

GroenLinks bouwt aan een betrokken samenleving waarin iedereen waardering en kansen krijgt. De onzekerheid waar veel mensen nu in leven, pakt GroenLinks daarom hard aan. Het kan wel: voor iedereen een fijne woning, betaalbare zorg, een goed inkomen en een schone leefomgeving. Het is tijd voor verandering.

Talent
Nieke Jansen is er trots op dat het gelukt is om een mooie kieslijst samen te stellen: “GroenLinks heeft met de inzet op sociaal, groen en (h)eerlijk, de afgelopen jaren een groot aantal zeer enthousiaste leden aan zich weten te binden. Stuk voor stuk mensen met talent en kwaliteit die echt voor Kampen gaan. Niet eerder was de kieslijst zo sterk en omvangrijk. De achterban van GroenLinks is groot en groeit nog steeds. Ook in Kampen.”

Met deze 30 kandidaten ziet GroenLinks Kampen de Gemeenteraadsverkiezingen vol vertrouwen tegemoet.

1. Nieke Jansen
  2. Niels Jeurink