GroenLinks organiseert thema-avonden over die vraag. Zo bereidt de partij zich voor op de gemeenteraadsverkiezingen van 2022.

Gesprek

Na een succesvolle eerste bijeenkomst wil de commissie die het verkiezingsprogramma schrijft met leden, kiezers en sympathisanten van GroenLinks in gesprek over enkele dilemma´s. Ook horen we graag wat er zeker niet mag ontbreken in het programma. De opbrengst van deze avond wordt gebruikt voor het aanscherpen en aanvullen van onze ideeën.

Aanmelden

Wie mee wil praten is welkom dinsdag 26 oktober, 19.30 uur bij scouting Hanzeluiden (Buitensingel). Vooraf opgeven is vanwege de huidige coronamaatregelen wel nodig. U kunt zich aanmelden via info@groenlinkskampen.nl.

De avonden worden georganiseerd met de dan geldende corona maatregelen. Wilt u wel meepraten, maar nog niet deelnemen in groepsactiviteiten? Stuur dan een mail naar info@groenlinkskampen.nl. We bieden dan een alternatief aan!