GroenLinks Kampen loopt zondag 10 maart samen met duizenden anderen mee met de landelijke Klimaatmars in Amsterdam. De partij nodigt iedereen die bezorgd is over klimaatverandering uit om ook mee te gaan.

GroenLinks-raadslid Niels Jeurink: “Het klimaat is het gesprek van de dag. De steun voor een eerlijk en ambitieus klimaatbeleid is in Nederland nog nooit zo groot geweest. Wij willen een veilige toekomst voor onszelf en voor onze kinderen. Er is al te lang getreuzeld. Het klimaat wacht niet.”

Eerlijk
GroenLinks loopt daarom 10 maart mee in de landelijke klimaatmars in Amsterdam. Jeurink: “Wij willen concrete afspraken maken over een toekomst waarin iedereen duurzaam en warm woont, waarbij we de lasten en de lusten eerlijk willen verdelen. Grotere vervuilers moeten zwaarder bijdragen in de kosten. Dat levert veel groene banen op.”

Trein

GroenLinks reist – uiteraard - met de trein naar Amsterdam. Vertrek is om 11.16 uur van station Kampen Zuid. De partij nodigt iedereen die bezorgd is over klimaatverandering uit om ook mee te gaan. Lidmaatschap van GroenLinks is NIET nodig. Aanmelden (uiterlijk vrijdag 8 maart) kan via info@groenlinkskampen.nl (de kosten van de treinreis bedragen ongeveer 15 euro p.p.).